divendres, 18 de març de 2005

Del perquè d'aquestes coses

Bé, doncs un més que s'uneix a aquest món dels blogs, o millor, dels quaderns de bitàcola (m'agrada eixa paraula).
I per què? Doncs per què m'apeteix posar per escrit les coses que em vinguen al cap i repassar-les després d'un temps. Dic açò perquè, sincerament, no crec que ningú llevat de mi vulga perdre el temps llegint les xorrades que puguen haver per ací.
I no seria més fàcil fer-se un diari com tota la vida? Segurament, però no en el meu cas, perquè ja he iniciat alguns i sempre acabe sense escriure (per gossera, tot s'ha de dir) i sense saber què fer d'ells. Açò al menys no ocupa espai, i a més està la possibilitat de posar imatges o enllaços, el que ho fa més entretingut.
I per què ara? Doncs perquè tinc un poc de temps lliure, aprofitant una fugida de les Falles valencianes, i a més ara també venen unes setmanetes "desocupades", així que puc utilitzar-les per donar-li un impuls a d'açò.
I per què no em calle i deixe de parlar a soles? Eeeeh... ejem, doncs també és veritat.