diumenge, 18 de juny de 2006

Nostàlgia televisiva

Estic enganxat a Youtube, ho confesse, és increible la de coses que pots trobar si saps buscar-les (i de pas, és la forma més fàcil de fer un post apanyat, ejem). Hui torne a parlar de dibuixos animats de la nostra infància, després d'aquells dos retalls de fa un temps. En concret, vos enllace un total de 100 introduccions i títols de crèdit. Gaudiu-les, però amb compte, que alguna pot causar un trauma irreversible:
Va, i un "bonus track" mític: Pinball

4 comentaris:

Mirims ha dit...

Diooossssss. Eres un genioo!!! Los Herculoides!!! Por fin!!!! No me lo pudeo de creer. El altre dia estava recordan lo major que sóc i em senc. Pensava que jo vaig viure els inicis de canal 9. I no era capaç de recordar la primera sèrie de dibuixos que vaig vore en eixa cadena. Los Herculoides. Gràcies!!!

Era em senc molt més major. Jooorl

Viper ha dit...

Jajaja, eren una canya, i hi havia altra sèrie del mateix estil que a voltes es creuava amb eixa... Mightor, o algo aixina. Sí que es fem majors, sí.

Mirims ha dit...

M'acabe de donat conter que ten falta una super important... Tal volta a tu et pasaria desapercebuda perque eres un xico... LA ALDEA DEL ARCE!!!
Veeeen a nuestra aldeaaaa a jugar con nosotrosss jajajajajaja.
Mai haguera pensat que m'enamoraria d'un oso...

Viper ha dit...

No, no, sí que està. Jo sóc xic, però quan soles hi havien dos cadenes no hi havia més remei que vore lo que posaven, jeje.
Shamalele, shamalá, eeeesta aldea, eeees genial! Jajaja!