dijous, 17 d’agost de 2006

Un bon començament

El nostre benvolgut Deportivo es va emportar ahir la XXX edició del trofeu "Ciutat d'Alcoi", després de guanyar als penals a l'Hèrcules, contra el que havia empatat a un gol en el temps reglamentari.
El millor va ser la primera part, perquè en la segona la cosa va decaure prou, però crec que en general l'equip va donar bona imatge, en especial Diego Jiménez, molt actiu i motivat i que a més va clavar un gol "de bandera", des de fora de l'àrea i per l'escaire. La renovada davantera, en canvi, no va estar tan brillant com en alguns partits dels que havem vist.
Ara ja soles queda esperar el començament de la lliga, el proper diumenge 27 en Terrassa.

3 comentaris:

German ha dit...

Lluis, per desgracia Diego Jimenez sera baixa per a Tarrasa, ja que arrastra sanció del polemic ascens contra el Oriola.
el partit sera a les 7 en el meu carrer...ja ja ja.
FORÇA DEPOR!!!

Mirims ha dit...

Mmmm Diego David Jimenez, jejeje, que pena haver passar d'ell en quart d'E.G.B. quan em va regalar una caixa de pintures alpino i em va demanar que fora la seua novieta... si es queeeee no m'entere, no m'entere.

Aneu a convertir-vos en grupis de l'Alcoiao!!! Vos veig amagant-se en el maletero del bus i barallat-vos per les calces del porter!!

Que locura, que locuraaaa

Viper ha dit...

No, dona, no, el Depor ja té els seus propis "groupis" i no volem saber res d'ells, eh German?
Has vist? Hagueres fet cas al pobre xic ara series una patidora deportivista més, lo que són les coses, jeje.