dimecres, 11 d’octubre de 2006

Escorcollant

El requadret blau que podeu vore a l'esquerra, baix dels arxius mensuals, és una eina molt útil que ens proporciona Ecoestadística, i que serveix per a conéixer el tipus de visitants de la pàgina, entre d'altres dades estadístiques. El que més m'agrada és escorcollar en l'apartat de "paraules clau utilitzades per motors de cerca", que et permet saber què buscava la gent que va arribar ací a través del Google.
En el meu cas, 74 vegades han arribat al meu diari des del famós buscador, de les quals la majoria, 35, estan relacionades amb la Fraseologia Cinèfila. Supose que el fet de ser retalls en castellà és el que atrau a més gent. D'eixos 35 és curiós que 6 busquen el sonet de Shakespeare que citen en Sentido y sensibilidad, i dels altres la majoria busquen les de pel·lícules de conya. Això sí, el que buscava els set pecats "cardenals" de Seven faria millor en provar amb els set pecats "capitals".
El segon gran grup són els 16 relacionats amb el Meravellari, espere que al menys haja servit a algú per a documentar-se i resoldre dubtes.
I la resta ja estan en relació amb retalls aïllats, destacant dos que anaven buscant algo dels Chanos, altres dos que volien saber alguna cosa d'Alcoi, i també dos vegades que la meua companya "enciclopedista" Anna Boira (hola, Anna!) va arribar teclejant el seu nom.
Ho senc per els que preguntaven "on està situat l'Himalaia" o "a quin dia es fa la gran foguera a british" (?), perquè crec que no trobarien ací la resposta.
Però per favor, això sí, que algú m'explique per a què buscava el "organo reproductor de caballos" i, el més important, què va trobar ací relacionat amb això?

4 comentaris:

Lletra de batalla ha dit...

Hola Lluís!

No sols arribe teclejant el meu nom, ehhh?? També et visite, com ara :p Espere que et vaja de luxe. Si alguna vegada vols avorrirte, visita el meu blog misticairebelblogspot.com

Saludets

Viper ha dit...

Hola Anna!

Què callaet t'ho tenies! Jeje!
També espere que et vaja molt bé.
A vore que tal eixe blog...

Una abraçada

Mirims ha dit...

Hallo!! jo tb vull saber qui visita el meu blogg, como se hase???

Viper ha dit...

Doncs vas a ecoestadística o a webstats, et crees un compte, copi-pegues el codi html que et donen en la teua plantilla on vullgues que vaja... i ja està.