dimarts, 5 de desembre de 2006

Crònica d'un concurs

Permeteu-me que hui pose en aquest "Diari de Retalls" el "retall d'un diari", concretament una crònica del concurs de l'altre dia que els del Ciudad han tingut a bé publicar-me hui. Això sí, no sé per què m'han posat al títol "sargent" quan jo li ho vaig enviar amb la forma correcta: "sergent". Però bé, no els ho tindré (massa) en compte.

Per si no ho llegiu bé, ací teniu el text:

A UN SERGENT CHANO


Dissabte, 16:30, Filà Ligeros. Ja estem ací. Nerviós? Em tremola tot. Ja som dos. Xe, tu per ací? Eh mira, a que no ens ho conten. Tinc el dinar en la gola. Holaaa! Què et demane? Va, un cafenet. Quan comença açò? Deu estar a punt. A la tercera va la vençuda! Això diuen, això diuen. Pareix que ja va. Anem cap allà. Quin número li han donat ? El 4. Bé, a la meitat. Mira qui està ací! Ei, no et perds ni una! Ja van a tocar. Quina és eixa? “Mirhab”. Buf!, fotudeta. Ara veurem com ho fan. Tenim prou esquadrers? A veure… 5, 6, ací venen reforços. On està el “comuniant”? Per ací deu d’estar. Jordi, tu en una punta i jo en l’altra? Eixe no ho fa malament. Podríem provar de girar-la dues voltes. Vols dir? Bé, que siguen dues. I això com es fa? Primer ací i després allà. D’acord. Ja estic ací! Xe, l’aparició! Mira, el que faltava! Quan ens toca? Després d’aquest. Vinga, anem allà!

Ho has fet molt bé! Xe, de p... mare! Si a l’altra ho fas igual, guanyem! Crec que la cosa està entre aquell i el nostre. Vaig a fer-me un plis-plaiet! Jo tinc una emergència, on és? Ací, a la dreta. Quina estan tocant ara? Crec que és “Brisas de Mariola”. Més fàcil. Jordi, repetim de puntes? La girem també dos voltes? No dóna temps, hem de ser conservadors. Això, amarrem el resultat, com Capello. Jajaja! Anem ara, no? A por eeellos, oeeee!

Havem triomfat! Enguany crec que ja toca. Ja veurem, ja veurem. El jurat va a reunir-se. Haveu rebut el cuixot? Ja ixen. I el guanyador és… David Verdú Balsalobre! Tenim un sergent chano!

Enhorabona, amic.