dilluns, 11 de desembre de 2006

Dies de cine

Com que darrerament em falten idees per a aquest diari, he pensat de començar altra sèrie de retalls, sense deixar de banda l'incomplet Meravellari. Aprofitaré que he decidit posar un poc d'ordre entre les piles de cd's amb pel·lícules que tinc per ací, al temps que complete la col·lecció gràcies a l'ajuda inestimable de la Mulavisió, i comentaré un poc els dvd's que estic fent-me per a reduir espai.
L'únic problema amb que m'he trobat són els criteris per a agrupar les 5 o 6 pel·lícules que em caben a cada dvd: gènere, director, actor, actriu, nacionalitat, temàtica... així que supose que no faré una classificació estàndard per a totes, sinó que decidiré sobre la marxa.
De moment tinc clara la primera tanda, referent a un dels meus gèneres favorits: el western. Demà començaré amb el primer dvd.

4 comentaris:

Germán ha dit...

Supose que el CD segon estarà dedicat a una de les teues "muses"(no fa refèrencia, ni menció directa amb Harpoo) Scarlett Johanson (no sé si s'escriu així), peró si que m'agradaria que els propers CD's, per aprofitar-me i copiar-me'ls, foren, un de Hidrocefalos i l'altre de prematuros,apart de ser un exit en ventes, si decideixes posar-los a la venda.
Pensau Louis!!!

Viper ha dit...

Jo tio, el de Scarlett Johanson anava a caure segur, però soles amb les comboixaes ja en tinc uns quants per davant.

P.D. Sietemesino!

(De nou, xiste privat, no feu cas)

KaiserSoze ha dit...

Home la tematica no esta mal pero es que el western digam que no es el meu genere favorit, no se si per herencia de m'abuelo que se les sabia totes ho herencia de canal nou i el seu cine de l'oest.

Pero be estarem per aci per xarrar en dias de cine


Respecte a Scarlet Johanson no fa falta dir res ja que una imatge val mes que unes cuantes paraules

Au salutacions desde madrid

Viper ha dit...

Vaja! Benvingut Kaisersoze! Quant de mal ha fet Canal 9 a les nostres ments juvenils! jejeje