dimarts, 26 de desembre de 2006

Si no vols pols, no vages a l'era...

Açò ve perquè aquest matí havia de fer de guia turístic en un poble dels voltants, però anit la cosa es va animar al sopar de Nadal i, tot i els meus intents de portar-me bé, van caure més "cubatilles" dels recomanats, fins al punt de que de res va servir gitar-me relativament prompte, perquè quasi no he pegat ull.
Primera conseqüència: m'alce com puc, agafe el cotxe, i me'n vaig mentre pense: "a veure, per a arribar ara tire per Banyeres..." i en això que veig: "Venta Saltera"... ouch! (me'n havia anat tranquil·lament per l'eixida cap a Alacant). Faig una "jugada fosca" i canvie de sentit per a encaminar-me, ara sí, cap al meu destí.
Segona conseqüència: "Bé, ha sigut un lapsus, no passa res, ara ja res pot fallar", quan comence a tindre estranys moviments intestinals... "ummm, no me mola un peo (mai millor dit), menos mal que con mi autocontrol y mi esfínter de acero..." prrrrt!... ouch!. S'ha imposat una parada tècnica al primer bar que he vist en Banyeres, i "al fondo a la derecha".
Tercera conseqüència: "Buf, que mal ho he passat, però ara ja res pot fallar". Arriba l'autobús amb el grup, baixen i comencem el recorregut. "Disculpe". "Dígame, señora". "¿Se encuentra usted bien?". "¿Por qué lo dice?". "Por esa voz de ultratumba, esa tez pálida, esa mirada perdida en el vacío, esas gotas de sudor en su frente, ese hilillo de baba, esos espasmos esporádicos..." (bé, açò és una dramatització, però s'aproxima a la realitat). " No, no, tranquila, el aire de la montaña, que no me sienta bien y estoy un poco resfriado... sí, eso".
Aixina i tot, al final he pogut fer una guia prou digna, i si no que s'ho pensen abans d'anar d'excursió a l'endemà del dia de Nadal (si és que... hi ha gent per a tot).
Moraleja: "si bebes, no trabajes", i "perro ladrador, poca sombra le cobija". Me'n vaig a dormir.

4 comentaris:

KaiserSoze ha dit...

Si es que no tens conducta jeje. tambe es deveres que a vore a qui se li ocurreix anarsen d'excursio el segon dia de nadal en conte de menjarse les sobres del dia de nadal.


Aixo si currar de resaca te molt de merit ja que alguna volta ma tocat donar clases a xiquets en algun estat lamentable i no es gens recomanable.

Salutacions

Viper ha dit...

Buf! Al menys aquests eren agüelets, però si arriben a ser xiquets amotinaors m'agarra algo.

Xufeta ha dit...

Jajaja pero a tu qui el manaaaaaa. M'ha mare hem diría "Castigo del señor, no haber salido" pero clar amb lo bo que estaven els cubates, einnn.

Viper ha dit...

Jeje, si és que sóc un perdut. En eixe moment dius: "açò no em torna a passar!", pero como si lo viera...