dijous, 8 de febrer de 2007

Tele-brossa

Estava jo tranquil·lament mirant hui els Simpson (que ja cansen, per cert, em passe definitivament a Padre de Familia), quan apareix un missatge sobre-impressionat que més o menys deia: "No te pierdas esta tarde En Antena, sometemos al polígrafo a la estranguladora de Socuéllamos antes de ingresar en prisión".
No sé què és més greu: que paguen a una presumpta assassina (presentant-la com si fóra l'estripador de Whitechapel o del vampir de Düsseldorf, però ni sé què ha fet ni m'importa) per a que conte les seues misèries en la tele, que arriben a aquests extrems per tal d'aconseguir audiència, que açò puga interessar a algú o, sobre tot, que consideren que és necessari anunciar-ho a uns dibuixos animats.
On anirem a parar?

4 comentaris:

Xufi ha dit...

Ostí!! Hem sembla un poco masa fort, home una cosa es portar a un dindundi i un altra a un asesí, pues no ho veig be.
Jo no se on pararem.

Viper ha dit...

Jo és que no m'ha parat a comprovar-ho, però algo (o molt) de sensacionalisme deu haver en eixe missatge, pq m'estranya que la llei permeta fer declaracions públiques a un processat, no? Però ja et dic, tampoc anava a comprovar-ho.
Em pose jo en el lloc dels "periodistes" del programa (un d'ells alcoià, per cert) i m'agarra "vergüenza ajena".

Xufi ha dit...

Uuuu que si, calla el Pepe eixe malalta es posa, ¿no es de una fila mora?.

Viper ha dit...

Eixe, Pepe Calabuig, sí que se'l sol veure en festes per ací, però no l'he vist vestit de moro.