dilluns, 12 de març de 2007

Vamos a la Mani

Hipocresia, mesquinesa, desvergonyiment, falsedat, deslleialtat... són moltes les paraules que em venen al cap per a qualificar a esta gent. El principal partit de la oposició té un greu problema, i és el no acceptar els resultats d'unes eleccions democràtiques. Mai he vist aplicat de forma més clara allò de "no saber perdre". Com a conseqüència, vivim en l'època del "val tot", sense vergonya, sense escrúpols, sense concessions... i sense idees.
Fem-se una pregunta: si no existira ETA, o si s'aconseguira acabar amb ells, quin argument els quedaria per atacar al Govern? Això demostra una falta total de contingut ideològic, apart del rebaixament moral que suposa utilitzar al terrorisme com a arma política. Circula un correu aquests dies on podem veure fins a 56 etarres alliberats per reducció de condemna mentre governava el PP, sense tindre en compte que també es van apropar molts presos al País Basc i que, per suposat, es va negociar amb ETA (cosa necessària, per altra banda). I ara aquestes són les principals acusacions al Govern? Que m'ho expliquen.
Jo crec que tot es resol amb la resposta a esta pregunta: es fan manifestacions com a solidaritat amb les víctimes, o se les utilitza per a desgastar al rival? Ah, preguntes que es contesten soles...

2 comentaris:

Xufi ha dit...

Com tu mateix dius, son preguntes que es contesten soles. Ho senc habitualment no pose ningún comentari sobre política perque hem pose malalta.

Viper ha dit...

Jo també, però a la llarga m'he de desfogar