divendres, 30 de març de 2007

Web Oficial de la Filà Chano

Reconec que els darrers mesos m'ha costat molt deixar-me caure per ací, però tinc una bona excusa, i és que junt amb dos amics més, Jordi Garcia i David Verdú, havem estat treballant en l'elaboració de la pàgina web oficial de la Filà Chano, la nostra. Jo m'he encarregat de tota la part escrita, recopilant totes les fonts que teníem a l'abast per a oferir, de moment, la més completa compilació de la Història d'aquesta institució. Ha sigut un treball costós, amb moltes hores de son perdudes, però també molt enriquidor i plaent, i del que em sent molt orgullós. De moment soles tenim la versió en valencià, que és en la que havem treballat, però en poc temps esperem tindre també la castellana i l'anglesa. Ací ho teniu:



P.D. Aprofite per a modificar la llista d'enllaços del costat.

3 comentaris:

Xufi ha dit...

Ieee!! Molt chula, pero per a l'any que ve buic un participació per nadals, la Xufi ha de tindre una.

Viper ha dit...

No problem, perquè casualment sóc jo el "lotero" de la filà, jeje

Xufi ha dit...

Jajaja donça ja estás guardant que jo soc bona pagaora.