dissabte, 12 de maig de 2007

Autobombo (VI)

Comence a ser cansino, ho sé, però és que estes setmanes he tornat a estar en "los medios". Per una banda torne a eixir en una foto en el Ciudad i La Gaceta de Alcoy, en esta ocasió en plena explicació a un grup de turistes en la Plaça d'Espanya. L'únic problema és que estic d'esquenes i soles m'hauré conegut jo de tots els que han vist els diaris, però bé, ací està:

I el dijous passat també em van gravar els de Canal 9 dient quatre xorrades sobre el Modernisme alcoià, per a un programa de Punt 2, el que passa és que no sé ni quin era ni a quina hora, així que no tinc imatges.
No ha sigut aquest un autobombo molt "glamourós", no.

4 comentaris:

Mirims ha dit...

Jejejjeje, et vaig vore, a la plaça de dins xarrant davant la camera de Canal 9 jiji. no te vaig dir res perquè com sóc una anti...

Viper ha dit...

Fuà! Ya te digo que eres una anti... jeje

Anònim ha dit...

Aqui Naxuki al aparato, oiga!
El publico te quiere Viper!!!!
A partir de ahora, estare por aqui. Seré......Anonymous!!!!

Viper ha dit...

Oh! Un grande se deja caer por estas lides.

Benvingut, Natxet.