diumenge, 27 de maig de 2007

Gràcies, Depor

Després de 16 anys, el Depor tornarà a jugar un play off d'ascens a Segona Divisió, que es diu prompte:

Precisament aquell any de 1991, amb els meus tendres 12 anyets, va ser quan vaig començar a interessar-me per aquesta passió que és el Deportivo Alcoyano, encara que no em vaig fer soci i vaig començar a pujar al Collao regularment fins l'any en què precisament vam baixar a Tercera (1995, si no m'equivoque). Després, anys de patiments, d'avorriment, de desídia, amb l'equip fins i tot a punt de baixar a Preferent i amb risc de desaparéixer per problemes econòmics. Sort que vaig trobar en Germán un company per a suportar les penúries esportives.
Després, la glòria: l'ascens a Segona B en aquell desplaçament contra el Mar Menor, guanyar 1-3 a l'Hèrcules al Rico Pérez, classificar-se per a la copa el primer any que tornàvem, clavar-li 4-0 al Mallorca, veure patir a tot un Atleti en el Collao, quedar-se amb la mel als llavis l'any passat i, finalment, l'èxtasi d'enguany. Ací un gol que val un play off (Gramanet 0 - Alcoyano 1):


Pujarem o no, m'és igual, però ningú ens llevarà la il·lusió i el que anem a gaudir (i a patir) aquest mes de juny que ens espera.

Vinga, tots amb mi:

DE-POR-TI-VO, DE-POR-TI-VO, DE-POR-TI-VO!!!


8 comentaris:

Osukaru ha dit...

La veritat es que el futbol no és una de les meues passions. És, més be, una de eixes coses que me la porten fluixa. De totes maneres, de vegades està be quedar amb els colegues a fer-se unes cervesetes i vore alguns partidets d'eixos importants i decisius com ara als mundials o les finals de qualsevol lliga. Això no dic que no... Així que:

DE-POR-TI-VO, DE-POR-TI-VO, DE-POR-TI-VO!!!

Au!

Viper ha dit...

T'entenc, Osukaru, jo de fet també passe prou del futbol dels milions i els mercenaris, però el Depor és altra cosa. És l'olor a gespa banyada, és el tio emprenyador del puro, és el tio emprenyador de la radio, és passar fred o calor, és el clavar-se amb l'arbitre o el línia (sietemesinooooo!), és veure a Barselleta fent centres, és veure a Félix Prieto tirant faltes, és veure a Garrido creant vídues, és abraçar-se quan marquem gol, és cagar-se en tots quan perdem... no sé, no és sols futbol.

Xufi ha dit...

Con a equip no se, pero el himne es de puta mare jajajaja.

Viper ha dit...

Algun dia analitzarem l'himne, que també té tela, jaja

German ha dit...

Yeeeeee drogbá!!!
Pos si pos si, penurias varias...vore jugar en el teu equip a Antonio, Solves, Eduardo, Gamiz, Kike Alcazar, Raul Salas,Vañó...es dur de portar per a una persona soles, per aixo s'agraix la companyia d'un amic fidel (que no del primer tro, jaaaaa)
Estic confiat en les pòsibilitats d'aquest equip...a vorem...
El "crepusculo" que forma esta gran afecció, ho farà posible!!!encara que hi ha per ahi algun "prematuro" que ho cagará...
DE-POR-TI-VOOOOOOOOOO
DE-POR-TI-VOOOOOOOOOO
EL BURGOS NO ES UN EQUIPO
ES UNA VICTIMAAAAAAAA

Viper ha dit...

Ja vorem, ja vorem, jo estic que no m'arriba la camisa al coll, jeje

Germán ha dit...

lo de no t'arriba la camisa al coll es per els propers 4 anys del PP,i les "astroses" que faran,no??
Per el depor estate trankil, que ja tindras temps de posar-te nervios en el Wolffargeng Stadium...

Viper ha dit...

Això també, però si hem aguantat fins ara jo supose que podrem un poc més, però el Depor... fa 16 anys que no passa açò!