dilluns, 7 de maig de 2007

M'he trobat

La directiva del C.D. Alcoyano i el periòdic Ciudad han tingut una iniciativa molt bona, consistent en crear un pòster de l'escut de l'equip format amb les fotografies d'uns 2.000 aficionats, "los magos del Collao" com diuen ells (encara que el Collao últimament és un xollo per als rivals):

Quasi em quede "tresullat" (per què no recull esta accepció de "bizco" el diccionari? Soles ho direm ací en Alcoi?) per a sempre, però m'he trobat:
Deixarem per a altra ocasió, això sí, els comentaris esportius, que ara mateixa estic massa cabrejat després del resultat d'ahir.

8 comentaris:

Xufi ha dit...

Com que no apareix tresullat? Aixó no pot ser, vaig a posarme a investigar.

Viper ha dit...

M'ix: guerxo-a, guerx-a, guenyo-a. Cap dels tres els havia sentit mai.

Viper ha dit...

Val, ja he trobat "tresullat", però el tradueix com "ojeroso". Pues per a mi sempre serà "tresullat" igual a "bizco".

El blog de Viper enseña,
el blog de Viper entretiene,
y yo te digo contento:
¡Hasta la semana que viene!

German ha dit...

Tot be, Louis???Es que pareix el anunci de Magia Borras....
Plataforma Pro Tresullat = Bizco!!!
No han aprofitat el meu carisma en eixe poster...massa "Blavero" m'han posat i han descentrat la meua esència,no creus Viper?

Viper ha dit...

Tot bé, tot bé... de veritat no recordes d'on és eixe slogan? Mmmm... bona idea per a fer un retall.

En quant al pòster... home, jo diria que estàs un poc més negre que blau, i a més t'han posat damunt de tot un alcaldable, no pots queixar-te.

Germán ha dit...

Oh!no havia vist al alcaldable...grande!!!No se d'on és el slogan eixe...ja saps, els anys, juntar-te en la anti...tot afecta

Xufi ha dit...

Jajajaja si dic guerxo en una frase la gent hem dirá que hem deixe el pica pica, que me da unos subidones.

Viper ha dit...

Jeje, la veritat és que gran part del diccionari pareix més suahili que altra cosa.

I no patisques Geremy, el pròxim retall te'l dedique, tot siga per recuperar records infantils.