dijous, 17 de maig de 2007

Patiment

Mira que a mi no m'agrada, de veritat, açò d'estar en primera línia informativa, però és que m'obliguen. Ací teniu una foto apareguda al Ciudad de hui:

Es tracta d'una imatge de l'últim partit al Collao, que vam perdre 0-1 contra l'Eldense, i on les nostres expressions reflectixen perfectament la situació: jo avorrit aguantant-me el cap entre les mans, Germán afonat amb cara de mala llet (o pegant la becaeta?), Lirios amb gest de preocupació i cabreig, Jordi directament s'amaga... i la resta de companys habituals del nostre roglet no són menys.
Jo no vull dir res, però ja són tres voltes les que ens trauen al Collao, sense estar en cap zona destacada com la tribuna presidencial o prop de grups com les "Huestes". Serà el nostre sex-appeal, Geremy?

En quant a l'Alcoyano, soles em queda adaptar un poc el que deia fra Guillem de Baskerville:

"¡Qué pacífica sería la vida sin el Depor! ¡Qué tranquila, qué segura... y qué insulsa!"

2 comentaris:

German, el otro de la foto ha dit...

Louis,no ho dubtes,tenim allo que diuen magnetisme fotogràfic..rotllo Elle McPeherson, de triunfadors...el que m'extranya, es que no aparega el Bertino corrent dient que ell també vol ixir en la foto...es extrany.
Lo del Depor,doncs si,una vida insulsa i, practicament, no seria ni vida, pero no podem amagar que...si donarà per el cul en tant de patiment!!!
Una salutació Lupi I "Rei dels Bloggs"

Viper ha dit...

Imagina... en les altres dos fotos ix en una Lalo i en l'altra el Xufi, que soles han vingut una volta. Si Bertino vinguera segur que s'ho apanyaria pa eixir en un primer plànol, jejeje