dilluns, 11 de juny de 2007

The End

Se acabó lo que se daba. Ces't fini. Game over.
No ha pogut ser, el Deportivo ha aconseguit repetir el resultat de 0-0 al partit de tornada en Burgos, però finalment havem caigut a la tanda de penals. La veritat és que, sent objectius, el Burgos m'ha paregut molt millor equip, però així i tot havem tingut molt prop la classificació. Vist el nivell dels altres equips al play off, s'ha demostrat que potser no estem encara preparats per a pujar, tot i que el futbol és com és i mai se sap, però al menys ja sabem que podem estar en la "pomada" i aquest deu ser altra vegada l'objectiu de l'any que ve. El pitjor serà "l'espantada" de molts jugadors que acaben contracte enguany i que obligarà a refer molt l'equip, però al menys sabem que podem confiar en esta directiva.
L'any que ve més i millor. FORÇA DEPOR!



This is the end, beautiful friend,
this is the end, my only friend,
the end...

15 comentaris:

Shine McShine ha dit...

I que injust! Al menys hem lluitat fins a l'ultim moment. Encara que la primera part i la meitat de la segona no hen estat molt, encertats, cap a la fi i amb un jugador menys, s'han crescut. erò es el que te el futbol... per aixó ens agrada tant, no? Bo, a l'any que ve toca sense falta. Temps al temps!
P.D. El que mes em fot son els 300 aficionats (jeje, com la película) que han fet un milió d'hores d'autobús per a pedre. I ara, la tornada...

Viper ha dit...

Buf! Ja ho crec, pallissa de viatge i afonats... això és tindre moral.

Xufi ha dit...

Si, ja, hem vaig enterar no perque haja vist el partir no, si no per el veí de dalt, quins bramits el molt fill de put****.

Osukaru ha dit...

Buff... jo no sé. Ja saps que a mi el futbol "ni fot ni fa", però es que espere que siga mala sort que cada volta que he vist alguna part (fent zapping)de un partit del Alcoiano em sembla un equip de pollastres sense cap. No dic açò per crearme enemics, ni molt menys, es simplement una asquerosa sensació. ¿És possible que al Alcoiano li faja falta més coordinació?. Ja dic, no ho sé... tu que penses Viper?.

Viper ha dit...

Si arriba a marcar el Depor, Xufi, jo crec que s'hauria enterat tot el meu barri, no soles el veí, jeje.

I és curiós el que comentes, Osukaru, perquè el mateix em solen dir els amics que venen ocasionalment al Collao. No sé, és complicat. Per una banda el futbol de 2ªB és diferent del que es veu en categories superiors, sempre es busca "amarrar" un poc abans de crear joc i acaben sent partits molt tàctics. Soles quan les coses es desmadren per qualsevol circumstància arribem a disfrutar de bon futbol, però la tònica general és patir i "verlas venir".
El que passa és que ací entren en joc altres "sentiments" o "passions", i soles per la tensió ja vivim els partits al màxim, mentre que potser un "de fora" no el veja igual, no sé si m'explique.

I tranquil, que ja hi han coses per a fer enemics com per a afegir damunt al futbol, jeje.

Viper ha dit...

I parlant de fer enemics, Osukaru, ¿estás con el Capi o con Iron Man? Jeeeejeje!

Osukaru ha dit...

Aaaaaaagh!!. Callaaaaaaaa!!. Encara no he llegit ressssss!!!... Els tinc damunt de la tauleta de nit (el Civil War #1 y el Lobezno #18) per a llegir-los abans de dormir, ñiajajajajajajajaa!.

Ja et diré quin bando trie!!!
Tu ja has triat??

Viper ha dit...

No tio, necessite "jornada de reflexió", juas!

Mirims ha dit...

Panda de Frikis!!!!

Viper ha dit...

Uuuuui, va Míriam, de qué lado estás?

Mirims ha dit...

Jo sempre de part dels malos. Por una peli de villanos ja!!

Osukaru ha dit...

Jo de moment estic amb el Capi!.

Dic de moment perquè després puc rectificar! (això queda un poc "xaquetero", no?).

Tu ja has triat, o encara estàs de "jornada de reflexió"?.

Viper ha dit...

No, jo també estic amb el Capi, yujuuu! Per cert, el de Lobezno té algo que veure de veritat en la Sivil Guar o és per a enganyar a la gent? És que ara començaran a eixir portades d'eixes partides per la meitat i ens colaran més d'una sense que tinga molta relació... no?

Osukaru ha dit...

Home, es qüestió de triar!. El de Lobezno l'he agafat per dos motius:

1. Lobezno va a la busqueda i captura de Nitro (el "detonant" de la Civil War).

2. El dibuixant m'agrada molt. Es Humberto Ramos.

Jo, en pricipi, nomes adquiriré els de Civil War, Nuevos Vengadores, Civil War: Primera línea (supose) i els de Lobezno (mentres estiga Ramos a les llapiceres).

El que està clar que no pense fer-me amb tot el que faja olor a Civil War, massa pa la butjaca i per a les estanteries... Que potser demà veges com estàn al meu blog...

Viper ha dit...

Ok, moltes gràcies, supose que sí que caurà al final.