dissabte, 2 de juny de 2007

Lost... and found

Ho han tornat a fer. Me l'han tornat a pegar. I mira que jo no volia, que ja estava curat d'espants, que deia que la sèrie estava cremada i no anava a cap lloc... i els cabritos dels guionistes de Lost (Perdidos) s'han tornat a quedar amb mi i amb tota la penya.


Reconec que m'havien perdut (chiste fácil, jeje), que havia renunciat completament a la sèrie, però vaig decidir donar-los una oportunitat, i després de veure l'últim capítol de la tercera temporada... m'han guanyat per a sempre. Mai tornaré a dubtar d'ells.
De veritat, és una sèrie que S'HA DE VEURE. Si no la coneixeu, feu-se amb ella (de moment porta tres temporades de 22 capítols més o menys), i si la coneixeu i vau renunciar, com jo, torneu-hi. No vos decebrà, de veritat.
Però deixaré que parle un vell conegut, l'alemany boig, que s'explica millor que jo i amb el que quasi (quasi) m'identifique.
ADVERTÈNCIA: Aquest vídeo conté spoilers, així que si sou seguidors de Lost i no haveu acabat de veure-la, no el mireu. Per altra banda, si no sabeu res de la sèrie tampoc aneu a pillar res, així que no sé ni per a què el pose.

11 comentaris:

Osukaru ha dit...

La veritat es que esta de esta serie no he vist res... bo, crec que algún capitol a trossos i mossos, però ja està. Quan no tinga ninguna altra serie per vore li pegaré una miradeta. Hi han tantes coses per vore... que es inabarcable!!.

M'agradaría saber realment que punyetes diu el "niño-poseido-psicótico". La mare que el va parir, què loco estàaaaaa!

Viper ha dit...

Originalment sembla que el xaval volia jugar al "Unreal" i li tardava en carregar, i per això el cabreig.

Ací el vídeo:

http://www.youtube.com/watch?v=XpHJdGmT8k4

Això no lleva que no estiga bé del cap.

I sí que hi ha molt per a veure, sense anar molt lluny jo encara tinc pendent "Heroes"... sacrilegi!

Osukaru ha dit...

Dius que el xiquillo volía jugar a un joc?. Doncs m'ágradaría veure com ho haguera fet amb el teclat de l'ordinador literalment "destruït".

No has vist "Heroes"?. Veus com no es pot estar en tot?. A la última entrada del blog parle del final de la primera temporada, pero tranqui, que no "desbotifarre" res!.

Au!

KaiserSoze ha dit...

La serie esta molt be pero els guionistes son uns cabron per que sempre es quedem igual que estavem, o pitjor, pero be no pots deixar de mirar jeje

Ara a esperar a la 4 temporada a vore si aclarim algo


-----------spoiler---------











----------spoiler--------------
De qui es el funeral?????

Viper ha dit...

Jaja! Això em pregunte jo, kaisersoze (bé, entre altres 1.000 coses, perquè mira que són cabritos, jeje).

Jo és que em vaig quedar tot ratllat, no tinc ni idea de per on poden tirar.

Mirims ha dit...

Que, que, que, queeeeeee?????

Necesite 4 dies de vacances per poder posar-me al dia, per favooorrr. Qui es Jacob??? Mare meua.

Viper ha dit...

Vaja! Si estàs viva! Pues lode Jacob és el de menys... fliiipas!

I per una volta, que et conec, no comences a buscar webs que et desbotifarren els capítols finals, perquè la sorpresa de l'últim s'ha de viure en directe.

Osukaru ha dit...

Tens el virus que li va afectar a Mirims durant una temporada que l'impedía actualitzar el blog?.


Jejejejejeje!!

Viper ha dit...

Tinc uno pitjor... oposicions!

Au, me'n torne al forat.

Osukaru ha dit...

Ostiii!. No ho sabía!...

ESPERE QUE ET VAJA BE I QUE TINGUES MOLTA SORT!!!!.

(Jo estic pensant-me si em presente, però a l'any que ve... que perea em fa agarrar "eixos" llibres!!)

Viper ha dit...

Moltes gràcies, i no patisques, que si m'ix bé te'ls regale tots, jeje