diumenge, 24 de juny de 2007

Una cosa més

Ho sé, ho sé, vaig dir que tardaria en passar per ací, però he de posar esta imatge que circula per la xarxa:

Primera fotografia del rodatge de Indiana Jones 4, feta i divulgada pel propi Spielberg. Després de tantes especulacions, ja és una realitat que té com a data d'estrena el 22 de maig de 2008. I estaran Spielberg, Lucas, Ford, Williams... però no Connery, que ja s'ha retirat (ai!). De tota manera, junt amb The Dark Knight serà la friki-estrena de l'any.
Tatatataaaa-tatataaaa-tatatataaaa-tatata-ta-ta...

3 comentaris:

Osukaru ha dit...

Ufff!. Què perea que em fa esperar-me a l'any que ve per a vore segons qué pelicul·les!.

Per cert crec que se t'oblida una de les esperades també pels marvelzombies com nosaltres... "IRON MAN"!!!!!.

Shine McShine ha dit...

Que awelo està! No se, només espere que ara els malos no siguen moros... però alguna cosa em diu que serà "Indiana Jones contra Al-Qaeda". Por em fa.

Viper ha dit...

Tens raó, Osukaru, les imatges que s'han vist de Iron Man també tenen bona pinta.

És interessant el que dius, Shine, ara que sense nazis no seria el mateix (véase "Templo Maldito"). Jo espere que siguen un reducte d'ex-nazis en plena Guerra Freda.

Per si serveix per a especular, un títol provisional de la peli és: I.J. and the City of the Gods.