dimarts, 10 de juliol de 2007

Pilla maravilla

Als comentaris del retall anterior havem fet un contuberni entre Shine, Osukaru i jo, decidint per unanimitat proposar al Xorro del Salt com a precandidat a les Set Meravelles de la Natura. "Pa xulos mosatros", juas!
Com que Shine ja ha fet una crida al seu bloc, m'afegisc i vos convide a entrar ací. Soles haveu de posar el vostre correu (ha de ser real, perquè vos envien un per a validar-ho) i la nominació-categoria-país, que vindria a ser: Xorro del Salt (Alcoi) - Waterfall - Spain. Si arriben a posar la categoria de "Waterfall a ratos" guanyem segur:

El Salt quan plou (molt)

El Salt quan no plou

Vota! El Salt mola! Neandertals i naturistes no poden estar equivocats! Si tens un blog uneix-te a la causa! Encara que siga soles per a imaginar-se als organitzadors llegint les propostes: "Xourro del Salt? What the fuck?"

5 comentaris:

Shine McShine ha dit...

Jajajaja, veig que aço ja s'extén en plan marketing viral d'eixe... Be, la veritat es que jo també he gastat tots els meus conters per a votar-lo. Així que de moment ja en tenim sis (que jo sàpiga).
Jejejeje...

Osukaru ha dit...

Ueeeeeee!!. Xourro!. Xourro!. Xourro!. Va a cagar-se el Machu Pichu eixe!. Jiajiajiajia!. A votar!.

Osukaru ha dit...

"Waterfall a ratos"... ... ...
Jajajajajajajejijoju!!!!.

kornikabrosalvaje ha dit...

una lasrima que no saliera, jejjee

Viper ha dit...

Aún tenemos esperanzas, Kornikabro, hay que movilizar a la gente, jeje.