dijous, 19 de novembre de 2009

El Gran Germà ens vigila

Si ja fa un temps (quasi quatre anys!) em meravellava per poder veure qualsevol raconet des de l'aire, ara els de Guguel han anat més enllà i des de fa 10 dies ja pots visitar pràcticament tota Espanya i part del món a peu de carrer. Ací la Plaça d'Espanya com a referència, per si voleu pegar una volteta:

Però això no és tot. Si algun dia vau veure un cotxe negre amb un estrany aparell damunt, segurament vos han "retratat", així que busqueu-se. Jo he trobat el meu cotxe aparcat davant ma casa de Muro:



I perquè no sóc dels "fumetes", sinó, de segur que estaria a la porta de l'institut:



I quan farien estes fotos? Doncs a veure... és un tir a cegues, però... sí, ací està:



Però clar, tot no és bonic i preciós, i si no que li ho pregunten a aquest camioner si algun dia el veu el "jefe" fent "hores extres" en una rotonda de Massalfassar...



 Recordeu, el Gran Germà vos vigila...

2 comentaris:

KaiserSoze ha dit...

La veritat es que es divertit pasejar virtualment per el teu poble.
Jo vaig caçar tres cotxes cami Valencia alla per el 2008 http://www.labrujulainquieta.es/viajes/los-coches-de-google-maps

Viper ha dit...

Vaja! Jo no era conscient de la seua existència, hauria sigut curiós topar-se amb un.