dilluns, 25 de gener de 2010

Concursant

L'últim tràmit (espere) que he de passar des que vaig aconseguir la plaça de professor, és l'anomenat "concurs de trasllats", que servirà per a donar-me el meu destí definitiu.
Per si no sabeu de què va la cosa, una vegada aproves amb plaça l'oposició, estàs un any "en pràctiques" i un altre "en expectativa". Aquests dos anys has d'anar en juliol al Palau de Congressos de València (a partir d'enguany ja serà telemàtic) i, en funció de l'ordre en l'oposició, triar entre els destins que queden quan t'arriba el torn. Per sort, he pogut escollir el que volia els dos anys i ben prop de casa.
Però de cara al tercer any, el destí ja serà el definitiu, i el procediment és un altre: fas una llista de fins a 300 centres de tot el País Valencià, sense saber si hi han places lliures o no, i després, en funció de la disponibilitat i els teus mèrits, et donen el primer que no estiga "ocupat", o el que ells vulguen si els 300 ho estan .
Aquest destí és ja la teua plaça en propietat, i si no t'agrada has de romandre al menys dos anys allí per a poder tornar a concursar.
En realitat, si no em donen un destí dels 30 primers que he posat, més o menys, la veritat és que qualsevol altre ja no m'interessa, així que a veure si hi ha sorteta.
El 3 de març, els resultats provisionals.

4 comentaris:

Mirims ha dit...

Soooorrrtttt!!!

M'ha encantat la idea del còmic. Tú si eres un crac!!
A mi a l'insti en van fer llegir "Sin novedad en el frente"... tandebó m'hagueren donat un còmic.

Viper ha dit...

Gràcies!

I sí, lo dels còmics dóna moltes possibilitats, però també vull clavar fragments de pelis, cartells, fotografies... però poquet a poquet, tinc anys per davant.

Anònim ha dit...

錢,給你帶來歡愉的日子,但不給你帶來和平與幸福..................................................

Viper ha dit...

Que exòtic...