diumenge, 23 de maig de 2010

Lost at last

Arriba ja el moment final de Lost (Perdidos) amb una situació insòlita, com és l'estrena simultània del capítol en Cuatro quasi al mateix temps que al món mundial, amb el lògic xicotet retard per a poder anar subtitulant-lo sobre la marxa.
 
Una sèrie amb la que he tingut moments d'amor i odi, i en la que, en qualsevol cas, és evident que ens han pres prou el pel, amb nombrosos capítols "de relleno" i arguments que no han anat a cap lloc i que difícilment s'explicaran amb el capítol doble que queda. Són els eterns problemes de les sèries d'èxit, que necessiten allargar la història inicial amb l'únic objectiu d'anar recol·lectant audiències. 
De tota manera, no li guarde rancor. Són moltes les setmanes que m'ha tingut literalment enganxat, cavil·lant les explicacions més inversemblants, i no són pocs els capítols on m'ha quedat amb cara de babau, pensant que ens l'havien tornat a pegar a tots.
En fi, li dec fidelitat i per això demà m'alçaré a les 6'30 h. per a gaudir de la traca final; espere que no s'allargue molt més enllà de les 8'30, que toca "currar".

7 comentaris:

KaiserSoze ha dit...

A mi em sap mal pero no 'malçare a les 6:30, bueno si Pau no vol clar pero ell no te horari. Aixo si ho gravare i desconectare twitter, facebook, el correu, em posare tapons a les orelles i quan torne de fer faena em posare el final a vore si ens aclarixen algo.

Judith ha dit...

Jo vaig abandonar la sèrie en la tercera o quarta temporada, encara que la tinc grabada. Crec que la reprendré i a vore si tinc sort i no hi ha ningú que me la destripe.
Salutacions.

KaiserSoze ha dit...

Bueno pues jo ja la he vist i tinc que dir que l'ultim capitul m'agradat molt. Encara que la explicacio final jo creec que han anat pel cami facil. Aixina i tot una de les millor series que s'ha fet mai, juntament amb Battlestar Galactica

Osukaru ha dit...

A mi també m'ha convençut a pesar de que, com diu Kaiser, han anat per la resolució un poc més fácil.

Continúen quedant enigmes, però vist el final ja quasi no importen.

I ho diu uno que ha seguit la serie pero sense declarar-se fan i amb una visió molt crítica cap a d'ella!.

el otro fausto ha dit...

Jo no he vist res de la serie, xo he de reconeixer que "el fenómeno Lost" ha sigut prou brutal, segurament la vore de tiró anys després com vaig fer en Twin Peaks, cuan ja ningú recordaba a la pobra Laura Palmer.

Amahasty ha dit...

A mi m'agradat el final, perquè part del que és la sèrie ho devem a que no té explicació possible i per això el final sense cap ni peus és part de la qüestió de la sèrie. Conclusió: És una palla mental!

Viper ha dit...

Les sensacions són diferents: el capítol és molt emotiu per moments, però el final és un bluff que, en qualsevol cas, saps que no podrien haver resolt molt millor.
Massa llarg el camí per a tan mediocre final, però ningú ens lleva el que havem gaudit mentrestant.

Gràcies pels vostres comentaris.