dimarts, 14 de setembre de 2010

Un nou començament

Institut nou, alumnes nous, companys nous... i ja toca començar. Enguany torne a tindre per tercer any consecutiu Geografia de 2n de Batxillerat (m'he fet geògraf a la força), repetisc amb dos 4ts d'ESO als que done Història, com el curs passat, i com a novetats done Història del Món Contemporani per a 1r de Batxillerat, Ciències Socials de 2n d'ESO, i també tinc una horeta setmanal de Treball Monogràfic d'Investigació, per a 4t. Potser en aquesta última també em done per experimentar, com vaig fer amb el Taller de l'any passat.

Un horari carregat, però em sent més realitzat així que amb aquelles hores mortes d'Atenció Educativa que he patit els cursos passats. Per altra banda, també em lliure de ser tutor i d'ofegar-me amb paperassa burocràtica.

En fi, veurem com va la nova experiència.

6 comentaris:

Osukaru ha dit...

Això es el que torra els collonets: fer historia de l'art durant 4 ó 5 anys per a despres forçarte a estudiar en modo express dos carreres més i acabar impartint eixes rames en canvi de la triada en un primer moment...

Pero bo, enhorabona per la plaça!!.

En quin insti estàs al final?.

Viper ha dit...

Gràcies!, estic al Pare Vitòria, Osu, no puc demanar més, vaja.

I sí, són els problemes derivats de separar tres carreres que sempre haurien d'anar juntes. Sembla que hui en dia el pla d'estudis ja corregix part d'eixos desgavells.

Osukaru ha dit...

A bones hores...

Com ja dic: Felicitats!. Pense que estás a un dels millors "instis" de la contornada!. (Sniff... Quins records...).

V. Fauvé ha dit...

Gràcies per incloure l'enllaç al teu Blog, i felicitacions pel teu treball !

Amahasty ha dit...

Ni Història, ni art, ni geografia em serveixen de molt a la cua de l'atur. Odie aquest planeta!

Viper ha dit...

Gràcies a tots! No desesperes, Eli, la paciència i la constància tenen recompensa.