dimarts, 5 d’octubre de 2010

Autobombo (XII)

No estaba muertooooo, estaba de parrandaaaa...

Ja estic de nou per ací, i perdoneu per l'abandonament temporal del blog, però tinc una explicació satisfactòria, i que a més em serveix per a recuperar aquella secció clàssica de l'autobombo que "los viejos del lugar" ja coneixeu (premeu per a engrandir la imatge):

Clar, després de la portada i algun que altre reportatge interior, soles em quedava la contraportada del Ciudad, així que objectiu complit. Fora conyes, la veritat és que aquest assumpte ens ha tingut ocupats tot l'estiu, i això junt amb l'inici de curs al meu nou destí ha provocat que deixara açò un poc abandonat.
Respecte al treball d'investigació sobre el cementeri, una experiència molt enriquidora, i esperem que siga el principi de moltes altres.

4 comentaris:

Judith ha dit...

És un tema molt interessant. Espere que el projecte del llibre arrive a bon port i puga fer una ressenya.
Per cert, m'alegre de vore el teu aspecte després de tant de temps llegint les teves paraules.
Salutacions.

En Grewol ha dit...

Enhorabona!
Molt interesant allò del cementeri, de fet jo vaig fer un estudi de planificació turística d'Alcoi, i és necessaria una ruta per el impressionant necròpolis alcoiana

Viper ha dit...

Molts venen a dir-nos això, que sempre els ha semblat molt interessant. Curiós que ningú encara s'haguera plantejat estudiar-lo.

Gràcies per continuar per ací.

elanaquelperdido.com ha dit...

Anims Viper, molt bona idea la de indagar per estos curiosos paratjes. Desde luego no es algo a lo que els lector estem acostumats, i la frescura sempre s'agraix.