dissabte, 27 de novembre de 2010

Novetats blogueres

De tant en tant vaig afegint ací a l'esquerra enllaços del particular món bloguer alcoià, amb els únics requisits de semblar-me interessants i de tindre al nostre poble d'alguna forma present als posts. Per desgràcia, molts acaben sent abandonats pels seus autors i acaben enfonsant-se al llistat, però em resistisc a esborrar-los, encara que açò acabe convertint-se en un cementeri de la blogosfera. Per sort, de tant en tant apareixen noves propostes que considere oportú ressenyar.
Hui vos porte, per una banda, el blog de la "Lupa Alcoyana", un observatori polític d'Alcoi, com ell (o ella) mateix es defineix. Les seues opinions em semblen molt encertades i, sobre tot, documentades, cosa que és d'agrair:


I l'altre és una autèntica joia, obra de Pau Rubio (abans conegut com a Senil Dion), i que recull una sèrie de cartes que un familiar va enviar a la seua xicona des del front, en plena Guerra Civil. Un testimoni únic i de primera mà que té la immensa sort de conservar, i nosaltres que ho compartisca públicament:

2 comentaris:

Judith ha dit...

Jo també he estat observant que últimament molts blocs són poc a poc abandonats. Una pena, espere que no passe el mateix amb el meu, encara que els últims temps no li dedique tant de temps.
Per cert, he visitat "Las cartas de J." i m'ha paregut una pàgina molt molt interessant que ha fet que busque les cartes del meu avi a la seua familia.
Salutacions.

Viper ha dit...

Ànims, Judith, tots passem estes etapes.

Quina sort lo de les cartes! Ja m'agradaria a mi, ja...