dissabte, 7 de gener de 2012

Arranquem

Massa temps, de nou, sense escriure per ací, bé per massa ocupat, bé per massa gos, però ja hem recarregat piles i anem mentalitzant-se per tornar a la realitat, que es presenta amb més incertesa que mai: per primera vegada des que sóc funcionari, vaig veure perillar seriosament el meu sou, que em va arribar el darrer minut "hàbil" de l'any. Després ja hem sabut per què
I jo al menys tinc la seguretat de la meua plaça, perquè la meua companya, interina, serà una de les més perjudicades al no cobrar ja de cap manera els mesos d'estiu, apart de no haver oposicions i no reposar les jubilacions. I si veiem el nostre entorn més proper encara podríem donar gràcies, però no perdem la perspectiva: l'educació i la sanitat semblen ser ara els grans culpables de les despeses públiques, però que no ens enganyen, no s'oblidem d'aeroports fantasmes, àgores sense contingut, circuits innecessaris i demés "eventos valensianos". Els que han permés tot això són els vertaders culpables de la situació, que a més han enfonsat les nostres principals entitats financeres, amb tot el que porta darrere.
En fi, no vull encendre'm per començar, temps hi haurà per fer reflexions més pausades.
Com solen dir, feliç any 2014, perquè els dos propers haurem de resistir.