dimarts, 8 de maig de 2012

10.000 raons per cabrejar-se

Demagògia? Pot ser. O que veritablement saben vendre la moto:


La crisi és l'excusa, en realitat estan fent el que sempre han desitjat.
Per la meua banda, sols em queda resistir amb els instruments que tinc a la mà. En aquest cas, vaga intermitent els propers dies 16 i 17, 23 i 24, 30 i 31, tot i que dubte de la seua eficàcia, i el que de veritat em demana el cos és una vaga indefinida. El que no serà eficaç de cap manera, per descomptat, serà anar a treballar com si res passara.

2 comentaris:

Muntaner ha dit...

Et veig una mica derrotista, Viper. Ànim!
Per cert coneixes els "Liebster Blog Awards"? Siga que sí o que no, t'he deixat un regal personal a la darrera entrada del meu blog. Salut!

Viper ha dit...

Sí que estem derrotistes, sí, però coses com estes t'animen, de veritat.

Molt agraït, Muntaner, i no sé si puc tornar-te el regal, però sàpigues que també eres un dels meus blogs de capçalera.

Salut!