dissabte, 31 d’agost de 2013

Una agranaeta

Puc donar per conclosa la promesa de mantenir actiu el blog aquest estiu amb un retall per dia. Han estat 46 entrades consecutives, el que suposa rècord absolut en aquesta particular bitàcola i compensa un poc, de pas, la carestia dels darrers mesos. 
Per altra banda, estic ja ben prop del centenar de ressenyes bibliogràfiques, que s'han convertit definitivament en el senyal d'identitat del diari a falta de més creativitat.
He aprofitat per revisar els llistats que podeu vore a les pestanyes de dalt (biblioteca i articles), així com els enllaços a blogs alcoians de l'esquerra, eliminant els ja desapareguts i incorporant-ne alguns nous.
I per últim, i no menys important, he decidit abandonar ja el ridícul nick amb que signava. Al seu moment, "Viper" em va semblar una enginyosa contracció dels meus cognoms, fruit d'una època on si no tenies àlies no podies ser cool a la xarxa. Com tampoc m'he preocupat molt de mantenir oculta la meua identitat (al contrari, com testimonien els vanitosos i successius "autobombos"...), no tenia massa sentit continuar amb ell.
En fi, encetem nova etapa amb alguns canvis, i confiem en seguir escrivint per ací.

1 comentari:

Judith ha dit...

Molt bon treball aquest estiu per part teua, no com jo, que he intentat oblidar-me de l'ordinador durant aquests mesos i ara em costa arrancar de nou.
Salutacions i a seguir escrivint.