dissabte, 14 de setembre de 2013

Nous reptes

És hora de començar amb el nou curs, amb els entrebancs administratius habituals (massificació de les aules, vacants de professorat sense atorgar, manca de recursos...) però amb el repte que suposa enfrontar-te a una nova generació d'alumnes.


Enguany torne a impartir una de les meues assignatures preferides, Història d'Espanya a 2n de Batxillerat, en esta ocasió a dos grups, el que suposa retrobar-me amb molts dels meus tutorands de fa dos anys. Per altra banda, també repetisc amb dos grups de 2n d'ESO, què amb l'assignatura de Ciències Socials veuen bàsicament Història Medieval i Moderna.
La novetat d'enguany és que a aquests mateixos grups de 2n d'ESO els impartiré Educació per a la Ciutadania, per sort sense aquells destrellataments de fa uns anys.
Però si de novetats parlem, hi ha una fonamental: m'han nomenat vicedirector de l'institut, cosa que de moment em salva de les retallades i em fa encarar el curs amb il·lusions renovades.

1 comentari:

lescosesmeues.wordpress.com ha dit...

Hola Lluís, buscant informació d'Alcoi per poder donar informació de les fotos que vaig afegint al meu blog t'he encontrat.
Enhorabona, estàs fent una gran feina.

Javier Serra