dimecres, 21 de gener de 2015

Fins després

Ja fa un any sense donar senyals de vida i pense que, com a mínim, vos mereixeu una explicació els amics que en algun moment haveu passat per ací.
És cert que el treball final del Màster, que acabe d'entregar, m'ha portat de cap. És cert també que la nova responsabilitat com a Cap d'Estudis a l'institut m'ha absorbit més temps del que hauria volgut. Com no, és cert que la forma en què vaig abandonar la tasca de Cronista de Festes no va ser la que podria esperar, i no voldria dir coses de les que després puga penedir-me. Fins i tot podria dir que el facebook ja supleix, en part, eixa necessitat "exhibicionista" que et porta a crear un blog.
Tot açò és cert, però també ho és senzillament que perds les ganes d'escriure, la il·lusió en certa manera, i és molt difícil tornar a posar-te a la feina.
No voldria acomiadar-me definitivament, ni tampoc fer desaparéixer aquest blog. Són molts records i moltes experiències al llarg de gairebé nou anys de "retalls". Fins i tot, qui sap, potser algun dia el reprenga, però de moment ací queda la cosa.

Moltes gràcies per estar a l'altre costat de la pantalla i... fins després.


2 comentaris:

Judith ha dit...

No saps com lamente aquest post teu. Sempre m'ha agradat aquest blog i les coses que en ell has escrit fins al moment.
A mi em passa una cosa semblant amb el meu blog, però vaig a fer un esforç per a continuar endavant.
Espere que encontres novament la il·lusió per a reprendre aquesta finestreta.
Salutacions.

Lluís ha dit...

Moltes gràcies Judith, estic segur que tornaré a trobar l'ocasió, encara que siga amb eixa afició compartida per la bibliografia alcoiana.

Salut!